آزمون ورودي دبيرستان هاي نمونه دولتي سال 1390



نويسندگان
جديدترين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نمونه سوالات ریاضی راهنمایی و آدرس mehdi-memari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرح سنجش 90 - آزمون ورودي مدارس نمونه دبيرستان سال 1390 - قبلا فقط سوالات رياضي اين آزمون رو قرار داده بودم كه الان مي توانيد تمامي سوالات آزمون رو دريافت كنيد .

 

 

 

دانلود سوالات در يك فايل زيپ

 

پسورد فايل زيپ : memari

 



نظرات شما عزیزان:

نازی
ساعت13:25---6 خرداد 1393
مررررررررررررررررررررررررررررر رررررررررررررررررررررررررررررر رررررررررررررسی عالی بود

امیر
ساعت14:06---4 اسفند 1391
سلام من جواب سوال های نمونه دولتی رو میخام سال 91 از کجا میتونم پیدا کنم؟
پاسخ: سلام می توانید کتاب بانک سوالات ورودی دبیرستان های تیزهوشان رو بگیرید


احمدرضا
ساعت1:08---27 خرداد 1391
سلام میشه لطفا تیزهوشان هم بذارید ؟

در ضمن اون سوال پارسال نمونه 90 تهران سوال 120 اش راجع به شکل صحیح اعداد گویا بود کدام گزینه درست است؟
ممنون


zahra
ساعت22:26---24 فروردين 1391
با سلام



من دانش اموز پایه سوم راهنمایی هستم و تنها 2ماه برای ازمون تیزهوشان مهلت دارم لطفا سوالات ازمون تیرهوشان رو برای دانلود در وب بگذارید ممنون http://loxblog.com/images/smilies/smile%20(30).gif\\\ " width=\\\"18\\\" height=\\\"18\\\">


zahra
ساعت22:19---24 فروردين 1391
با سلام
من دانش اموز پایه سوم راهنمایی هستم و تنها 2ماه برای ازمون تیزهوشان مهلت دارم لطفا سوالات ازمون تیرهوشان رئ برای دانلود در وب بگذارید ممنون


علی
ساعت11:29---24 فروردين 1391
واقعا عالیه
میتونم سوالات تیزهوشان رو هم تقاضا کنم؟


سینا
ساعت11:54---27 اسفند 1390
سلام دوباره خدمت شما ذبیر گرامی ظاهرا فایل سوالات ورودی به دبیرستانتان فیلتر شده لطفا نمونه سوال ورودی سمپاد دبیرستان بذارید

سینا
ساعت22:26---25 اسفند 1390
سلام واقعا وبلاگتون عالی بود ممنون
فقط اگه میشه نمونه سوال جامع ورودی رو رو سایت بگذارید یا ادرسی رو بدید که بشه توش پیدا کرد
لطف بذارید


پویا
ساعت20:45---7 اسفند 1390
با سلام از شما مربی گرامی تقاضا دارم که سوالات ورود به دبیرستان سال 84 ( مرحله 1 ) را برای دانلود بگزارید . خواهشا . بسیار بسیار ممنونم . لطفا بگذارید .

a
ساعت21:13---6 اسفند 1390
mer30

man azmoon daram khordad mah


bazam mamnoon


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 28 بهمن 1390 ] [ 14:41 ] [ مهدی معماری بناب ]

درباره وبلاگ

.اين سایت با هدف ارتقاء سطح علمي و آموزشي دانش آموزان براي درس ریاضی و نیز آشنايي با سوالات آزمون هاي ورودي مدارس نمونه و تیزهوشان ايجاد شده است . موفق و سربلند باشید . مهدی معماری بناب