نويسندگان
جديدترين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نمونه سوالات ریاضی راهنمایی و آدرس mehdi-memari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 آدرس کانال ما در تلگرام :

 

https://telegram.me/riazi987

 

Riazi987@

 آدرس هاي ورودي  وبلاگ :

 

http://mehdi-memari.orq.ir

www.mehdi-memari.loxtarin.com

www.mehdi-memari.glxblog.com

www.mehdi-memari.mahtarin.com

www.mehdi-memari.loxblog.ir

http://memari.11ir.com

www.mehdi-memari.ir7.ir

http://memari.dde.ir


همچنین می توانید به این وبلاگ هم مراجعه فرمائید

سوالات ریاضی راهنمایی - بازی و ریاضی - سرگرمی و ....

 

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر منبع بلا مانع است .

 

*** توجه ***

دوستان برای دانلود سوالات ابتدا بر روی لینک دانلود سوالات کلیک کرده و سپس در صفحه باز شده روی گزینه دریافت (download) کلیک کنید تا سوالات را دریافت کنید.



نظرات شما عزیزان:

میترا
ساعت13:00---11 دی 1392
سلام من با استفاده از سولا ت قبلیتون توی مدرسه تیز هوشان قبول شدم مرسیییییییییییی ان شا الله باز هم بتوانید باعث قبولی چند نفر دیگه شوید

اقا ی ایکس
ساعت21:06---4 دی 1392
همه کسانی که پیام گذاشتن دخترن آفای معماری جالبه نههههههههههههههههههههههه

عرفان
ساعت22:04---18 ارديبهشت 1392
سلام من از نتن شما کپی کردم برای ایمیل
این هم آدرس www.erfan@MailData.ir


عرفان
ساعت17:38---15 ارديبهشت 1392
من از متن شما کپی کردم ایهم سایت

www.Erfan.blogfa.com


عرفان
ساعت17:37---15 ارديبهشت 1392
من از متن شما کپی کردم ایهم سایت
www.Erfan.blogfa.com


نیلوفر
ساعت21:41---17 اسفند 1391
من اپم مشتاق نیم نگاهی هرچند گذرا

حمید
ساعت10:17---5 بهمن 1391
سلام من سوالات تیزهوشان رو تو وبلاگم گذاشتم یعنی یکی از دوستان سر جلسه عکس گرفته ازش اینم وبلاگم
www.sampad92azmoon.mihanblog.com


باسلام
ساعت1:03---25 دی 1391
با سلا م خدمت همکار گرامی سوالات نمونه دولتی سال 91 با تیزهوشان یکی بود ولی سوالاتی که شما گذاشتین نبودند

میرزایی هستم دبیر تیزهوشان علامه امینی میانه


باسلام
ساعت1:02---25 دی 1391
با سلا م خدمت همکار گرامی سوالات نمونه دولتی سال 91 با تیزهوشان یکی بود ولی سوالاتی که شما گذاشتین نبودند
میرزایی هستم دبیر تیزهوشان علامه امینی میانه


باسلام
ساعت1:01---25 دی 1391
با سلا م خدمت همکار گرامی سوالات نمونه دولتی سال 91 با تیزهوشان یکی بود ولی سوالاتی که شما گذاشتین نبودند
میرزایی هستم دبیر تیزهوشان علامه امینی میانه


nader
ساعت13:33---26 مهر 1391
اگر ممکنه لینک دانلود نرم افزار ریاضی دوم را بگذارید.

امیدی
ساعت17:42---25 شهريور 1391
سلام جناب معماری ارادت دارم خدمتتون
لطف فرمودید بنده هم متقابلا سال جدید تحصیلی رو تبریک میگم..


مجتبی
ساعت18:07---6 تير 1391
با سلام. وبلاگ جالبی دارین. لطفا از وب بنده نیز بازدید نموده در صورت مفید دیدن مطالب و تمایل تبادل لینک داشته باشیم. با تشکر علیدوست دبیر علوم
ایستگاه علوم

oloom-r.mihanblog.com/


...
ساعت23:42---29 ارديبهشت 1391
تشکر مر30 عالی و مفید بود

رهیار
ساعت13:06---26 اسفند 1390
[گل]پیشاپیش تولد عید شما مبارک


معماری
ساعت23:16---25 اسفند 1390
سلام اقا سینا . متاسفانه سوالات ورودی تیزهوشان (دبیرستان ) خیلی کم پیدا میشه . خود من چند سال هست که تو این آزمون به عنوان مراقب هستم ولی اجازه تکثیر سوالات رو نمی دن . خیلی خواستم یه دونه از سوالات رو کپی کنم یا بردارم اما نتونستم . خیلی سخت گیری میشه . دلیلشو نمی دونم . ولی اگر تونستم پیدا کنم مطمئن باشید تو وبلاگ قرار میدم .
موفق باشید


سینا
ساعت22:21---25 اسفند 1390
سلام و با تشکر خدمت شما
واقعا خیلی وبلاگتون عالی بود فقط ای کاش نمونه سوالات جامع ورودی دبیرستان سمپاد را هم بذارید خیلی متشکر میشوم
لطفا


ali
ساعت14:46---3 اسفند 1390
سلام.ببخشید من به وبلاگ شما اومدم ولی لینکی به نام وبلاگ علمی ندیدم.لطفا بگین که من شما رو با چه اسمی لینک کنم.و راستی لینک من هم در وبلاگتان قرار دهید.با همون عنوان وبلاگ علمی.
ممنون


رهیار
ساعت0:49---23 بهمن 1390
با سلام
به جمع دوستان رهیار خوش آمدید


کسب درآمد اینترنتی
ساعت1:37---22 بهمن 1390
سلام دوست عزیز.با اجازه شما میخوام ساتی رو معرفی کنم که می تونی با مشاهده تبلیغات یه درآمد خوبی برای دست وپا کنی.این سایت کاملا قانونی و دارای مجوز از وزارت ارشاد هست و از قدیمیترین ومطمئن ترین سایت های کسب درآمد و افزایش ترافیک و بازدید کننده سایت هست.اساس این سایت اینه که زیر مجموعه کسب کنی و یا بخری از خود سایت که هر کلیکی که اونا می کنن 4 درصد نیز به شما تعلق میگیره.سرت رو به درد نیارم خودت بیا یه کم کار کنی خیلی زود حرفه ای میشی.پیشنهاد می کنم از دست ندی. با آرزوی موفقیت.

m
ساعت22:25---20 بهمن 1390
slm
in samane ir7.ir chetori sabt mikoni?
va chetor tanzimatesho mizari?
joo inja bezar miyam mibinam mer30


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 17 بهمن 1395 ] [ 22:8 ] [ مهدی معماری بناب ]

درباره وبلاگ

.اين سایت با هدف ارتقاء سطح علمي و آموزشي دانش آموزان براي درس ریاضی و نیز آشنايي با سوالات آزمون هاي ورودي مدارس نمونه و تیزهوشان ايجاد شده است . موفق و سربلند باشید . مهدی معماری بناب