آموزش کامل درس ریاضی پایه سوم راهنمایی همراه با نکات تستی المپیادی



نويسندگان
جديدترين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نمونه سوالات ریاضی راهنمایی و آدرس mehdi-memari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آموزش کامل درس ریاضی پایه سوم راهنمایی همراه با نکات تستی المپیادی . ابتدا بر روی لینک زیر کلیک کنید تا فهرست فصل های کتاب ریاضی سال سوم نمایش داده بشه . بعد بر روی هر فصلی که خواستید کلیک کنید . در ضمن در صفحه باز شده می توانید نسخه PDF اون صفحه رو هم تو کامپیوتر خودتون ذخیره کنید .


فهرست فصلهاي ریاضی سال سوم دوره راهنمايي




 



نظرات شما عزیزان:

پرهام
ساعت15:55---25 خرداد 1393
خيلي خوبه حداقل واسه من كه خوبه آخه قراره جمعه آزمون بدم

.....
ساعت16:50---13 دی 1391
بابام همه ی اینورا من خوندم ولی می تونی موضوع وبلاگتو به دوم راهنمایی تغییر بدی!!!ولی من فقط نظر میدم اون طور که می خوای!

محمد حسین رفیع
ساعت18:46---22 فروردين 1391
سلام . ممنون میشم نکته های مهم و جزوه های مهم رو به من ایمیل بزنید.

حسین
ساعت15:00---17 فروردين 1391
سلام و درود
من امسال برای اتحان نمونه و تیزهوشان شرکت کردم ....کتاب تست هم زیاد دارم ولی به نظرم تا کتابی نباشه که نکته رو نگفته باشه بدرد نمیخوره ...شما کتابی معرفی کنید که حداقل فقط نکته های تیزهوشان گفته باشه .. نه که تست باشه یه جواب کوتاه داده باشه
تو رو خدا کمک کنید
kardan.rozblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 28 دی 1390 ] [ 17:35 ] [ مهدی معماری بناب ]

درباره وبلاگ

.اين سایت با هدف ارتقاء سطح علمي و آموزشي دانش آموزان براي درس ریاضی و نیز آشنايي با سوالات آزمون هاي ورودي مدارس نمونه و تیزهوشان ايجاد شده است . موفق و سربلند باشید . مهدی معماری بناب